Studiebesök

Vi besökte Munktellarenan igår.  Där kan man göra många olika sporter. Jag hoppas att du ska besöka Munktellarenan fler gånger i framtiden!
Här kommer några frågor. Skriv svaren på ett papper och lämna till mig.

1. Hur mycket måste en flicka på 18 år betala för att spela boule i 2 timmar?

2. En familj på 2 vuxna och två barn ska spela bordtennis i en timme. Hur mycket måste de betala då?

3. Lisa är med i föreningen ”Friidrott GF” och har sitt medlemskort med sig. Hur mycket måste hon betala för att få träna?

4. En klass med 20 elever från Björktorpsskolan ska gå till Munktellarenan för att prova luftgevärsskytte. Hur mycket kostar det?

20130328-101409.jpg

Vilken idrott gör man här? Vad kostar det om du och din familj vill spela?

20130328-113822.jpg

Vad kan man träna för sporter här?

20130328-113848.jpg

 

4 thoughts on “Studiebesök

  1. hej anita.
    Jag känner glad i kurs C,eftersom du är duktig lärare.Jag förstår dig vad säger i klassrummet.
    Jag alltid i helgdagar arbetar mitt hem arbete.
    Jag läsa,skriva och lyssna på TV nyheter och läsa på film text.
    vänliga hälsningar

Kommentera

