Var är Angelica?

Var tror du att Angelica är? Vad gör hon?

20130315-084741.jpg

18 thoughts on “Var är Angelica?

  1. Hej!
    Jag tror Angelca åker på tåget till en annan stad och hon spelar på sin dator .
    Trevlig helg till henne .

  2. Hon åker med tåg och läser tidningen och hon sitter vagn tre och hon åker kvart i nio på morgon.tror jag vilket plats hon åker kanske Stockhlom eller Sundsvall. jag vet inte hon åker vilket plats och hon också glad och njöt.

  3. Hej Anita och Angelica!
    Jag tror de åker på tåget till en annan stad.
    De har vagn: 3 och tid 08:44.
    Vädret är fint, solen skiner ute.
    Angelica sitter och skrattar, darför hon är glad.
    Anita står och tar ett foto till hennes elever-kurs C.
    Jag hoppas hon också är glad och åker tillsammans med Angelica.

    Kram från Natalia.

  4. Hej !
    Jag tror Angelica åker på tåget till annan stad och hon spelar med sin katt eller sin mobil .
    Trevlig helg till henne .

  5. Hej!
    Angelica åker i vagn tre och sitter på en plats vid fönstret i tåget. Det är på morgonen och klockan är 16 minuter i nio. Hon är ensam nu, eftersom ingen sitter vid hennes sidan. Hon är glad och läser tidning kanske. Är det Anita som fotograferar henne?

  6. Hej !
    Jag tror Angelica åker på tåget till annan stad och hon spelar med sin mobil eller äter kokar eller drack kaffe och hon är gott humör .
    Trevlig helg till henne

    • Ja, du tror rätt Neema:) Vi åkte tillsammans till Växjö för att studera på en kurs där!

      Jättebra att du är inne på bloggen och läser:)

Kommentera

