Melodifestival

Vad tyckte du om melodifestivalen?
Skriv en kommentar!

20130315-082653.jpg

8 thoughts on “Melodifestival

  1. Jag tittade den melodifestivalen igår i klassrummet. På den melodifestivalen sjunger 10 person. Jag tänker den melodifestivalen jättefin och jätte kul. I alla sångarna finns ett kvinna att hon har mycket melodi ton. Jag glömde vad heter hon. I alla fal, den melodifestivalen är bra.

  2. Hej Anita!
    Jag tyckte om melodifestivalen det är jätte bra.
    Många sångare kommer till Malmö. De är de bästa i sina länder och vill vinna Eurovision Song Contest.
    Jag hoppas Ryssland vinner!!!!

  3. Han sjunger jättefint och alla människor dansar och jag gillar kvinnor eller är han en pojke. jag vet inte. jag tittade vem är det? pojke eller kvinnor allt elever säger till min lärare .och hon säger det är pojke.din ansikte gillar kvinnor i Japan.

Kommentera

