Frisk

Hej alla elever!

Nu har jag snorat, hostat och mått dåligt tillräckligt! Jag är på benen igen och kommer imorgon:) Jag vet att ni blivit väl omhändertagna av Angelica och Johan, och hoppas ni har fått jobba hårt;)

På datatiden idag kan du jobba med orden och läsläxan, om du inte redan gjort det tillräckligt.Skriv gärna kommentarer här på bloggen! Om du vill träna mer på att skriva, så kan du skriva om den här bilden:

Cyklande tjej

– Beskriv hur tjejen ser ut och vad hon har på sig. (Var noga med adjektiven!)

– Beskriv vad hon gör.

– Brukar du cykla? Var? När? Varför?

Vi ses imorgon!

12 thoughts on “Frisk

  1. Hej Anita!
    Det är rolig att du ska komma imorgon . Är du bättre nu? Jag hoppas att du blev alltid bra men jag saknar dig Anita!!!! Tibe

    • Hej Tibe!

      Tack, Jag mår bättre, men näsan rinner lite:)
      Hoppas du har det bra på Learnia, det är lite tomt i klassrummet utan dig…
      Lycka till med D-kursen, och skriv gärna på bloggen ibland:)

  2. I bilder den är flickar åka cyklar. Hon är blond och rosa hårband. På ryggen har hon en randig ryggsäck.
    Hon har blå byxor och röda stövlar och hon sitter på en blå cykel. Hon har en prickig t-shirt.
    På sommaren kan man cykla. Jag ska cykla till skolan i sommar.
    Van nguyen

  3. Hej Anita!
    Mycket svårt att veta att du är sjuk, även om du inte har sett i tre dagar och våra hjärtan kommer att sakna dig, men mest av allt din hälsa och välbefinnande är viktigt för oss. Jag hoppas att du återställa din hälsa snart. Jag önskar er hälsa så snart som möjligt.

Kommentera

